Wat kunt u verwachten?

Onze hooggekwalificeerde stow Service-technici verzekeren u van de goede werking van uw mobiele palletstelling en palletshuttlesysteem.

We gaan voor duurzaamheid en garanderen 10 jaar ondersteuning voor het systeem dat u gekocht hebt. Na deze periode kunnen we u nog steeds een zo goed mogelijke ondersteuning bieden.
U kunt erop rekenen dat uw technische vragen verwerkt worden door een team van experts in hun domein.

Hoe contact met ons opnemen?

Snel, gemakkelijk en op eender welk moment via onze portaalsite: www.stowservice.com

  • Webshop voor reserveonderdelen en tweedehands shuttles
  • Vraag uw interventie/dienstverlening aan via ticketing. We streven ernaar om u te voorzien van feedback binnen 4 kantooruren (CET)

Telefoon

  • U kunt ons bereiken op het nummer: +32 56 96 09 90
  • Onze helpdesk biedt u snelle telefonische ondersteuning tijdens kantooruren (CET)
stow Atlas pallet shuttle

Wat nog?

Serviceovereenkomsten:

  • Inspectie / periodiek onderhoud
  • Uitgebreide garantie
  • Beschikbaarheid van een reserveshuttle ter plaatse of een snelle verzending
  • Interventie ter plaatse binnen een afgesproken tijdsbestek

Leasen van shuttles:

  • Met of zonder aankoopoptie.
  • All-inaanbod: levering, opstart, huur, herstellingen, schadeverzekering.
Reserveonderdelen voor pallet shuttle